~Oops I did it again~

2010-02-02 @ 19:45:22
Argh jag somnade i soffan, tränade zumba och i slutet kände jag mig lite yr och hade håll precis nedanför bröstet och bestämde mig för att vila, älsklingen ringde och medan vi pratade drog jag en filt om mig, efter samtalet hamnade jag i drömmarnas land och vaknade nästan 2 timmar senare.. T_T Ariena-chan inte glad!!

Nu har jag duschat och tvättat håret och nu så måste jag laga mat och städa i huset.. det är rätt mycket som ligger framme och skräpar..
Det blev inga blåbär idag, vårt fina väder vi hade imorse övergick till snöstorm så håller mig inne med varmt grönt te ^.^

Fick detta söta te-set av mamma och pappa i julklapp. Köpt på Mique ^.^

Köpte själv dessa till på mellandagsrean:

Visst är de söta ^.^ Tyvärr fanns de inte i set. Det fanns en som var i set, det var en rulltårta på båda men jag ville ha tårtan med jordgubbe på ♥


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0