~Önska mig lycka till~

2010-02-15 @ 11:20:51
Jag ska på ytterligare en intervju idag ^.^
Är supernervös, mamma ska skjutsa mig dit för det ligger lite off.

Älsklingen och jag spelar Heroes of might and magic III till frukost ♥ Jag var och handlade bröd imorse så äter gott bröd, kände baka skulle ta för lång tid för vi hade inget mjöl hemma så var ändå tvungen att handla.

Pratade med Ninis i telefonen och hon berättade om alla "idioter i trafiken som inte kan vett och etikett när man kör" Det är så ibland att vissa faktiskt är väldigt själviska när de kör, men sen samtidigt man vet ju inte hur de tänkte. Kanske hade de haft en dålig dag? Var stressad? Man vet aldrig anledningen men jag tycker att oavsett vilken anledning så ska man inte vara otrevlig. Eller hur?!

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Carolina

Usch, tur du inte skrev detta förra veckan för då fick vi söva vår hund för tandsten.



Och det läskiga är att vår förra hund också kliade sig så jättemycket. Han var allergisk mot mjölk och kyckling och allt så dom gav honom kortison i fem år (!!!). Jag hatar vårt djursjukhus...

2010-02-15 @ 11:29:49
URL: http://caroflina.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0