~Ohayou~

2010-02-17 @ 09:56:58
Godmorgon!!! Jag har varit ute på promenad med vår sadistiska hund!! Han var jättedum på morgonen. Han började med att vakna klockan tjugo över sju och tyckte vi också skulle vakna. Han började pipa vid vår säng (tro mig, jag testade vad han ville, han ville inte ut och kissa, han ville leka!! Jag la mig igen, han pep i olika rum i över en halvtimma. Sen var han tyst i 10 min och sen var han igång igen, dock denna gången med en leksak i munnen. Han skällde på oss och rev grävde på sängkanten. Det var inte skoj morgon, när man själv vill sova klart och ha en lugn natt så håller vovven en vaken >.<

Oavsett hur sur jag var på honom så var han så himla söt ♥
Vi ska äta frukost nu, jag sitter lite vid datorn och älsklingen spelar Batman Arkham Asylum på Xbox

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0