~Ny tävling hos Foki~

2010-02-11 @ 16:00:49
Det är jätteskoj att vara med i tävlingar hos Foki!!! Det är så spännande för vi är så många.
Vann inte tävlingen om klädesplagg hos Melba *gråter en skvätt* men hon har en ny tävling där man kan vinna en produkt från L'oréal ♥

Jag tycker jag borde vinna då jag varit intresserad av smink och mode ett par år tillbaka men inte haft råd att köpa varken kläder eller smink på flera år, har köpt något smått någon gång men inte mycket. Jag är arbetslös och har ingen inkomst alls men nu börjar lite arbetsintervjuer komma in men jag har knappt något smink alls för att kunna ge ett gott intryck. Så jag hoppas verkligen jag vinner så jag kan göra ett gott intryck med självförtroende ♥


♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Håller tummarna för dig!

2010-02-11 @ 17:04:56

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0