~Nu närmar det sig med snabba steg~

2010-02-15 @ 12:44:30
Jag och älsklingen har precis slutat spela, jag ska laga mat nu och älsklingen ska se vidare på sin anime.

Är nervös, speciellt då mitt hår fortfarande är blött efter att jag duschade imorse T_T


♥Lämna åsikt♥
Postat av: Carolina

Ja, fast på vårt djursjukhus så är dom så extremt pengakåta. När jag och min bror fick köra in med vår hund för att han var sjuk så var mamma och pappa utomlands. Djursjukhuset vägrade ta emot vår hund innan vi kunde bevisa att vi hade pengar att betala med. Får man ens göra så?

2010-02-15 @ 12:48:03
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Chaya

Har du ingen hårfön? Ut i detta väder med blött hår är inte bra!

2010-02-15 @ 12:53:42
Postat av: Carolina

Mmm, det blev många dispyter mellan oss och djursjukhuset tyvärr. Men men, nu har det gått bra senaste tiden :)

2010-02-15 @ 13:53:03
URL: http://caroflina.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0