~När allt annat bara blir fel~

2010-02-04 @ 15:13:43

Jag har varit klar med jobbet jag skulle göra i snart en timma. Väntar på att sambon och hans mor ska bli klara med sitt handlande, de letar nämligen efter en jacka till älsklingen.

Det var sagt de skulle vara klara vid två.. vi skulle få främmande halv tre.. sen säger de som ska komma att de har bokat upp sig klockan fem och nu sa de att vi ska ta det en annan dag. själv hade jag satt in mig på en trevlig spelkväll, baka cupcakes och nu blir det inte av.

Det tråkiga i det hela är att detta egentligen bara innebär att vi kan ha en härlig myskväll jag och älsklingen, men jag är lite besviken för det inte blev en spelkväll, jag älskar att spela och vi har städat och haft oss inför detta så blir besviken att det inte blir av. Fast jag är egentligen glad över att vara med älsklingen men eftersom vi inte har något planerat själva så har jag tappat entusiasten.. om vi spelar eller gör något skoj så blir jag på gott humör men nu vet jag inte hur kvällen blir. Jag är en planerarmänniska och måste veta hur dagarna blir annars blir jag antingen superstressad eller så tappar jag entusiasten.

Dock betyder detta att jag kan träna zumba idag utan att bekymra mig.
Talade med Madde och Daniel om de ville komma (för några dagar sen) men det var väldigt osäkert då de inte är så mycket för spel, mest Worl of Warcraft.

Hoppas lite de kommer ändå eftersom de har haft en jobbig tid och behöver få skratta då och då.


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0