~Misaki Chronicles: Divergence Eve~

2010-02-25 @ 16:34:15
Har precis sett klart Misaki Chronicles: Divergence Eve. Inte direkt min favoritserie om jag ska vara ärlig. Gillade den inte speciellt. Kändes som det var en massa utfyllnad med skumma historier.

Nu ser jag på en annan serie som är mycket sötare ^.^ Dock är jag på första avsnittet så kan inte ge en verdict än.
Den nya serien jag ser på heter Moetan.

Dock är jag supersugen på att ta ett bad.. men har så svårt att sitta stilla så länge :( även om jag suttit vid datorn mycket idag har jag inte varit så mycket stilla ändå. Har tränat en del, fast min mage är fortfarande dålig sen igårkväll... Inte så skoj. Så jag tog det rätt så lungt när jag tränade. gjorde inget jobbigt för magen.

Dock än så länge verkar den skoj ^.^ Söt historia.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0