~Meningsfullt att åka in~

2010-02-04 @ 10:04:36
Eller inte.. Jag åkte in till jobbet för att fixa iordning en grej, har gjort den nu så är helt syssloslös. Han som har företaget är inte heller här så kan inte göra något åt situationen jag är i.
Tror jag ska se om pappa vill fika lite, han har jobbat sen klockan 7 så kanske är sugen på kaffe (te eller varmt vatten för min skull)

Får se om något mer händer idag.. hoppas det.
Ska dock till cool stuff och köpa present till pappa, han fyller visserligen år om lite mindre än en månad men har hittat perfekta presenten så kan lika gärna passa på att köpa den nu när de har den inne.

Fixade iordning mysfrukost med älsklingen, stekte varsitt ägg, tände ljus och satte igång "yasuragi" cdskiva med lugnande musik. Tog en bild med mobilen, lägger upp den när jag kommer hem.

När jag kom till Malmö så gick jag till pressbyrån och köpte en tidning jag suktat efter länge. Kommer skrämma sambon lite, hehe, det är en bröllopsguide tidning men den har många ideer som kommer hjälpa oss i de kommande 3 bröllop vi ska på i år och en nästa år osv. Samt att jag ska vara toastmadame till min kompis bröllop så behöver alla tips jag kan.



Har dock hunnit jobba en del nu och det är hemskt rörigt men börjar få lite koll på vissa saker.


♥Lämna åsikt♥
Postat av: Nina

Den tidningen måste jag kolla i sen när jag kommer ner!



Jag åt en jättegod, ganska annorlunda frukost, idag. Den bestod av två kokta ägg, tonfisk (i vatten), remouladsås på det, några körsbärstomater och jättegott te!

2010-02-04 @ 11:32:01
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0