~Maoo~

2010-02-22 @ 21:25:10
Jag är lite nere för jag fick inte jobbet på Gamestop som jag hoppades på men fick väldigt fint tips av de som intervjuade mig, de sa att om jag inte ska vara nervös för jag kan mycket och har goda egenskaper och om jag inte är nervös och har mer självförtroende så har jag lättare att hitta ett jobb.

Tyckte det var väldigt fint tips och ska verkligen försöka tänka på detta i framtiden.

Har varit rätt dålig på att träna så jag har bestämt mig på ett nytt försök med zumba var dag. Ett måste ^.^ Jag började träna zumba steg till anime, top gear eller ANTM för att få lite variation på det. Men känner inte resultatet riktigt blivit nått så nu sätter jag press på mig, Nu ska jag träna 1-2 gånger varje dag och det är tvång oavsett hur sjuk jag är!!!

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Nina

Man ska INTE träna när man är sjuk!!

2010-02-23 @ 12:05:34
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0