~Lugn kväll eller kanske inte~

2010-02-11 @ 16:18:37
Älsklingen är på jobbet, jag är ensam *gråter en skvätt* men jag känner dock det är lite skönt att kunna göra vad jag vill i min takt, men måste plocka mycket då vi får främmande imorgon. Ska träna också så jag känner mig "smal" inför imorgon, det får en att få lite extra boost i självförtroendet. Sen så ska jag också duscha och ta fram kläder. Hoppas verkligen detta blir bra!!!!

Har (som vanligt de senaste dagarna) fastnat i America's next top model. Tittar på tidigare säsonger. Försökte förklara för älsklingen varför jag gillar det så mycket för jag hatar att de pratar skit om varandra och är dumma mot varann men älskar deras utmaningar, hur naturlig Tyrah är och när de tar kort, hur resultaten blir. Dock blir man ju lite besviken när man hör de retuscherar alla bilderna... känns ju lite fusk, de ska vara naturliga!!!! Tycker jag ♥

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Jag håller med! Gillar Antm med, men inte allt prat mellan uppgifterna de får.

2010-02-11 @ 17:04:14

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0