~Ljusets dag~

2010-02-07 @ 14:00:44
Jag var idag i kyrkan och sjöng, ganska skönt att sjunga men av okänd anledning var jag nära att svimma under första låten, kändes som jag stod jättesnett och kunde inte fokusera blicken. Obehagligt.

Jag funderade på varför men kunde inte komma på det alls, hade druckit vatten, ätit en stadig frukost, fått frisk luft under promenaden dit, inte stressat något särskilt och var inte ett dugg nervös inför sjungandet.
Så okänd anledning.


Jag hade jättesvårt att hålla mig för skratt under tiden prästen talade, det var oerhört svårt eftersom jag kände mig hemskt dum men han rörde på sig en massa och använde händerna när han talade, råkade läsa fel evangelium och han gungade på stället när han läste i böckerna. egentligen var det ju synd om honom  eftersom det inte gick som planerat.

Vi har spelat mario kart med 3 kontroller och nu lagar jag korvstroganoff.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0