~Liten stund kvar~

2010-02-09 @ 12:13:00
Har sprungit omkring och städat och plockat för vi får främmande idag, mådde lite dåligt på morgonen så åkte inte bort och gjorde bokslutet.
Pratade dock med Salong Sync i Eslöv, de söker hårmodeller för att testa deras nya hårfärg!! Jag har väldigt långt hår vilket gör att de kanske inte känner de vill använda så mycket hårfärg men hoppas jag kommer "in" för då får jag förutom en rolig erfarenhet utan också mitt hår färgat gratis ♥

Har precis duschat och....självklart klätt upp mig för mycket >.< två arbetskamrater kommer idag och vi ska ha spelkväll. Just nu väntar jag bara på att de ska komma, de är lite sena.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0