~Katastrof i köket~

2010-02-02 @ 21:21:59
Jag har nog aldrig haft så mycket avsky att ställa mig med disken. Älsklingen och jag har inget schema, det brukar bli jag som diskar mest men det brukar också oftast vara för jag lagar mat så sent så han inte hinner diska.. men gillar det inte när det blir så himla mycket T_T

Här är en bild på hur eländigt ser ut... Det är egentligen inte så mycket bara mycket stort. och diskstället är knappt fylld.


Det ser illa ut jag vet >.< Dock värre eftersom jag tog med mobilen...Kameran fungerar inte som den ska som ni vet XD

För att uppmuntra mig själv så tänkte jag lägga upp lite bilder på vår sötnos..
Ena bilden tog jag igår och den andra tog jag imorse när jag precis vaknat, han låg sö sött på min sida av sängen.



♥Lämna åsikt♥
Postat av: Chaya

Naw vad söt han var med vita bollar i pälsenXD förlåt jag kunde inte undgå att le glatt åt han!



*Han e bara för gullig^^



Naw, gumman, ni får göra som oss. Var och en diskar efter sig själv, och den som inte lagat mat tar hand om kastrull mm, utöver sin egen tallrik mm.



Och att man MÅSTE ta hand om det kvällen innan man lägger sig, eller morgonen efter. Det fungerar fafktiskt riktigt bra tills man blir sjuk...

2010-02-03 @ 09:13:21
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0