~JobbξKörξstäda~

2010-02-10 @ 22:05:13
Jag har varit och jobbat med bokslut hos pappa, känner mig lite rädd att göra fel och är orolig för att det ska bli fel >.< Men pappa är säker på att jag kommer göra rätt bara jag blir knuffad åt rätt håll och får självförtroendet.

Sen fikade pappa och jag och självklart glömde jag fota den supersöta kakan, måste köpa den någon gång så ni får se den, den är mjölkfri ^.^ Påminner lite om cupcakes uppepå men sen är det marängtårta all over it ♥

Sjöng sen i kören ♥ älskar att sjunga ^.^ Det är en av mina passioner i livet. Vi håller på och förbereder oss för en konsert vi ska ha 20:e mars med klassiska stycken från Bach, Mozart och liknande vackra stycken. Kommer vara underbart att sjunga det för de ljusa tonerna tar jag så mycket bättre än lägre. Det hörs bland annat i konsertframträdandet jag har i ett av inläggen. När det är "låga" toner så har jag ofta en tendens när jag är nervös att ta tonerna nedifrån vilket får dem att låta instängda men jag jobbar hårt med det.
Den bästa låten som kan beskriva bästa tonerna för mig är Pie Jesu, även om jag är låååååångt ifrån Sara Brightman så är de tonerna bättre för mig än andra. Blev överraskad när jag hörde att till och med älsklingens syster hade en känsla av att om det är för lågt kan det kännas jobbigt för mig att sjunga. De håller på och letar efter en låt som jag ska sjunga på deras bröllop.

Sen jag kom tillbaka från kören så har jag plockat lite i köket som är jättehemskt. Men har väldigt ont i magen så gör det jag känner jag klarar.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0