~Jäktad dag eller vad~

2010-02-03 @ 16:44:46
Efter att ha varit på banken i Staffanstorp så begav jag mig till Lund, köpte en present till älsklingens systerdotter, missade tåget precis, tog nästa (som självklart var försenat) och har äntligen kommit hem.
Är inte det minsta hungrig men magen kurrar, ska snart till kören men om jag ska vara ärlig, jag känner faktiskt inte för att gå. Det har aldrig hänt tidigare, jag älskar att sjunga och ser alltid fram emot den, men just idag så känns det bara jobbigt.

Var lite klumpig och satte igång Heroes of Might and Magic, det är ju så himla beroendeframkallande ♥

Ska dock försöka ta mig ut med vovven och laga mat.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0