~Hemsk känsla~

2010-02-13 @ 08:45:34
Har gått upp före alla andra som vanligt när vi har S.O.S möte ^.^
Tittar på America's next top model säsong två och en av tjejerna, som var den som var minst säker med sig själv i början, var otrogen mot sin pojkvän och mår verkligen dåligt på grund av det, hon ångrade det verkligen jättemycket. Dock så sårade ju hon sin pojkvän något oändligt. Själv så sitter jag nästan och gråter för om något skulle hända oss på det sättet skulle jag inte klara det heller. Jag har aldrig ens tittat på en annan kille och känner mig otrogen om jag bara ens tittar på bild så jag har bara mina ögon på älsklingen.. så jag är säker på att jag själv aldrig skulle hamna i situationen men att se det händelseförloppet gjorde verkligen att jag började tåras i ögonen och det var en hemsk känsla man fick i strupen.

Sitter annars på nätet och kollar upp nageltillbehör. hittade en bra sida: Nail4you

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0