~Glöm inte berätta om er alla hjärtans dag~

2010-02-19 @ 09:13:58
Har bara fått en kommentar än så länge, vill gärna höra om er alla hjärtans dag, skall göra en photoshop bild som skall illustrera er dag och även länka er blogg. På söndag är sista dagen.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: moaa

Min alla hjärtans dag var blandad!

Det var mycket bråk med mig och min pappa, som tyvärr fortfarande håller i sig idag.



Men å andra sidan, så var jag med min pojkvän, jag gav han ett kort där det stod hur mycket jag älskar honom. Sedan åkte jag till min älskade mormor och piggade upp hennes dag, eftersom hon så sällan får besök. Det värmde i hjärtat på henne :)



Så min alla hjärtans dag var bra, om man bortser från bråket.

2010-02-19 @ 11:15:40
URL: http://moathemoses.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0