~Glädje och snyftstund~

2010-02-15 @ 19:32:16
Jag var på intervjun idag, det gick jättebra ♥

Efter intervjun fikade jag hos mamma och pappa och så erbjöd sig mamma att köpa lite mat till oss eftersom vi inte har något i princip, detta var så gulligt och snällt jag tror jag nästan spricker!!! Kände dock väldigt dåligt samvete eftersom hon la ut pengar för detta.

Fick se introduktionen av OS och WOW säger jag bara!!! Vad snyggt, maffigt och häftigt!!!! Måste bara visa älsklingen någon dag.


Dock har jag fått väldigt ont i magen och mår illa T_T vet inte varför.. känner jag vill krypa in under täcket och snyfta lite.. ska dock försöka äta lite, hoppas det går över.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

*kastar in Henry Warmheart i micron och ger till Ariena chan.



*kommer tillbaka med en rykande, varm, STOR kopp med Ariena chan's älsklingsté.

2010-02-15 @ 19:59:48

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0