~Dagen före~

2010-02-11 @ 21:45:47
Jag är jättenervös inför imorgon. Har tvättat håret, försökt fräscha upp huden i ansiktet men jag har en hemsk finne som kommit upp på hakan T_T Ska försöka döda den XD

Jag har precis strukit alla mina kläder jag ska ha på mig imorgon. Ska försöka få älsklingen ta kort på hur jag ser ut innan jag sticker. Är lite ledsen för mitt smink är på väg att ta slut *gråter en skvätt* så är orolig om det kommer att vara slut inför nästa intervju >.< Har inte ens allt smink som jag egentligen skulle behöva T_T

Men nog med klagande XD jag är ju fortfarande i ett lärande skede vad det gäller smink, vill lära mig vad som är bäst för min hud och för mitt utseende.

Ska snart lägga mig och sova för att sova riktigt ordentligt till imorgon ♥

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Nina

Ett förslag sen är ju när du fått ett jobb och en inkomst så gå till en sminkös, typ MakeupStore eller Face, på en såndär kort kurs. På MakeupStore kostar en sån kurs 495kr och då får du under 50 minuter råd och tips på hur du på bästa sätt framhäver dina drag samt att du får välja valfria produkter för 495kr som du får ta med dig hem. På Face tror jag det kostar 395kr men då får du inga produkter med dig hem.

2010-02-12 @ 10:24:32
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0