~Bilduppdatering~

2010-02-04 @ 22:59:06
Ursäkta de sena bilderna ^.^ Men har varit en hel del strul med min dator.
Nu ska jag och älsklingen spela lite super mario tennis och äta popcorn. Har diskuterat en del och kommit fram till varför vi har haft lättare att hamna i diskussioner och det verkar som vi har kommit på problemet, känns riktigt skönt.

Så har inte tid att lägga ett stort inlägg. Men här kommer bilderna jag lovat.


Den mysiga frukosten imorse, tände levande ljus och stekte varsitt ägg.

 

Så här ser gatorna ut i Malmö, missade fota en porsche som slirade i snön, hade varit "skoj" bild men var lite sen med mobilen.

 

Fick denna supersöta choklad av pappa, det är miranda-björnarna som hälsar en grattis på alla hjärtans dag.

Spår av nötter, mjölk, soya, gluten och ägg så denna passar de flesta allergikerna.

 

Dessa är mina nya örhängen som är köpta på access för 11 kr.

 

Kommer ta bild på min överraskning från älsklingen men den kommer upp imorgon.

Hoppas ni har det bra och ursäkta att uppdateringen varit lite krasslig idag.


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0