~Berätta om er alla hjärtans dag~

2010-02-14 @ 19:51:15
För var kommentar kommer jag göra en bild i photoshop som ska (förhoppningsvis) illustrera er underbara dag.
Varje bild kommer bli en länk till er blogg.

Jag och älsklingen har mest spelat spel idag och vunnit en massa spel på Tradera. älsklingen vann SNES konsoll igår så har letat efter NES och SNES mycket idag och vunnit en hel del spel ^.^

Jag har också lagat god mat, potatisklyftor med bacon, sallad och bearniesås.




♥Lämna åsikt♥
Postat av: Nina

Jag hade en riktigt crappy alla hjärtans dag. Ingenting jag vill komma ihåg. Jag körde bil hela dagen och konstaterade att detta var idioternas vecka när det kommer till biltrafikanter. Jag blev så arg på en idiot att jag skakade av ilska när jag körde iväg. (Kan berätta i telefon någon dag)... I vilket fall som helst så var det ingen alla hjärtans dag jag vill komma ihåg.



Men glad att din dag var bra!

2010-02-14 @ 21:35:13
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0