~Bara för älsklingens skull~

2010-02-03 @ 21:49:39
Jag har inte mått så bra idag men gick ut och skottade snö och hade världens dust med vovven, han ville inte stå stilla eller hoppa omkring i snön runt mig, han vill ut på promenad, men jag ville skotta först så han slet och drog i kopplet (som satt fast runt min handled som jag höll spaden i - ni kan nog tänka er hur det slutade var gång han drog) och jag blev riktigt tjurig och gnällig på honom, när jag skottat klart så råkade jag (självklart) slå emot spaden i pannan... gick en liten sväng med vovven, han blev riktigt glad dock ^.^

Hoppas älsklingen blir glad av att jag skottade för hans skull. Nu ska jag lägga mig i sängen och svara på snigelpost jag fick idag (blev så glad).

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Emelie

tack for tipset men det funkade tyvarr inte. asch, jag far forsoka komma pa nagon losning haha. :)

2010-02-03 @ 22:39:00
URL: http://esw.blogg.se/
Postat av: Nina

Var det min snigelpost som kom?

2010-02-03 @ 22:56:58
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0