IKEA och mobildekoration

2010-12-03 @ 23:53:22

Pappa hämtade mig på jobbet idag, vi åkte till ikea och handlade lite.
Jag handlade mest tallrikar men även en brandsläckare som jag saknat i flera år.

Hittade lite mer grejer men fastnade med att dekorera mobilen när jag kom hem. upptäckte tyvärr att 600 små pärlor inte var långa väga tillräckligt för att dekorera ens baksidan på mobilen tyvärr...

Men visar mer när jag är klar. eller kanske lite sneak peak.. får se hur jag gör.
Jag åt mat hos mamma och pappa så var hemma vid 8. satt i hela 2½ timma med pärlorna *chockad* eller ja.. jag fixade ju en hel del först så vi kan säga 30 min gick till annat.
Har duschat och plockat undan efter mig på ett ungefär.

Är trött och har svinont i ryggen så ska lägga mig och sova nu.
älsklingen och jag ska städa en våning var så jag tänker fixa mitt tillsammans med älsklingen när han gör sitt så känns det som om vi gör det gemensamt!!

Mamma och jag ska baka lussebullar och en del annat händer även imorgon.
Berättar mer imorgon. Can't spoil all the "fun" today.


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0