God Jul God Jul

2010-12-24 @ 19:55:36
Det är riktigt julemysigt här i skåne, fullt med snö och julbelysningar som lyser upp fönster och trädgårdar.

Önskar er alla en härlig julafton.
Jag själv har firat med min mamma och pappa har gått en mysig promenad med mamma, pappa, mellie och Kaworu.
Han älskar snön och ville knappt gå in genom dörren in till värmen.
Vi har det väldigt kallt här i Eslöv och det är faktiskt trevligt. för förra året så var det plusgrader och bara 2-3 dagar efter jul så var all snö borta.
Nu är det mindre än en vecka kvar innan vi ska åka till yasuragi :) längtar verkligen.

Kankse ska stryka min yukata? *funderar*
På söndag så skall jag åka och köpa en kamera.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0