~Trevlig dag med vänner~

2010-08-07 @ 15:25:35
Vi hade bjudit hem två vänner idag för att ge dem varsin present, den ena tog studenten i våras och den andra har precis fyllt år.
De fick varsin Anime ♥ Hellsing Ultimate (4 skivor) och Tonari no Totoro.
Vi har ätit frukost tillsammans och har firat hans student, hennes födelsedag och vår förlovning, åt en hemmagjord tårta (som var lite misslyckad) och har spelat tvspel.

Jag ska försöka dra mig till träningen senare idag. Förhoppningsvis så lyckas jag ta mig dit, jag känner mig lite sliten efter igår, jag var så trött jag somnade gapande framför tvn.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Linn

fin blogg, allt bra? :D

2010-08-07 @ 21:05:27
URL: http://alreadythere.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0