~Stolt~

2010-08-04 @ 21:37:27
Efter jobbet idag så åt jag mat hos mamma och pappa, pappa försökte laga min cykel men den är fortfarande livsfarlig, men bromsarna fungerar nu i alla fall.

Så efter det så tog jag cykeln till Studio Aktiv 24 och tränade i 40 minuter och sen tog jag mig hem till mamma och pappa igen, kändes jätteskönt att ha tränat och jag var stolt över mig själv som "tvingade" mig dit, det är annars svårt att komma till skott om man ska träna ensam. Annars brukar jag träna med en kompis men hon kunde inte idag.

Mamma hade Kaworu hos sig så jag cyklade dit och sen följde mamma mig en bit på vägen hem, Kaworu sprang runt mycket bredvid cykeln (gick med den) så till slut la jag ner honom i hundcykelkorgen jag köpt till honom, han pep massor, men så fort jag började cykla för att åka hem så satt han och tittade ut över kanten och var knäpp-tyst. Han var så fantastiskt duktig!!!
Väl hemma så har jag lagat lite mat till imorgon och duschat, jag sov som en kratta inatt så jag lägger mig tidigt denna natten.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0