~Spännande~

2010-08-11 @ 21:52:29
Idag har jag och min kusin träffat de vi ska sjunga för på deras bröllopsdag.
Vi ska sjunga två låtar, "för kärlekens skull" och "kärleken är evig"

Jag sov skitdåligt inatt och ska ta en tidig kväll så jag får sova ut.
Har inte gjort mycket idag förutom jobb, mötet med det lyckliga paret, lagat korvstroganoff, dammsuga och duscha..
Så tyvärr inte helt intressant dag.

Men nu i helgen är det roliga saker som händer :) det kan jag lova.

Sov gott!!!

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

haha, jag lagade också korvstroganof! fast på kyckling förstås^^



vart riktigt gott^^ *hade i lite som definitivt INTE ska finnas i rätten och det vart SUPERGOTT!

2010-08-12 @ 08:40:34
Postat av: Moa

Nu har jag länkat dig i min blogg - Som tack för att du röstade på mitt fotobidrag! Din röst var guld värt, tack så mycket! :)



Fortsätt gärna att rösta, det går fler gånger! Kram Moathemoses.

2010-08-12 @ 21:54:11
URL: http://moathemoses.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0