~Sing a long song~

2010-08-05 @ 21:54:04
Jag har sjungit på två bröllop i år och nu om 2 veckor och om 3 veckor så ska jag sjunga på ytterligare bröllop!!
Ska bli jättekul men är liiite nervös ändå, men, det ska vara 2 helt olika slags sånger, den ena mer klassisk-opera liknande och den andra mer lite kärlekslåtar/pop.

Var och diskuterade låtarna idag med min körledare som är kantor för min sambos syster när hon och hennes fästman gifter sig.

Nu i helgen är det fullspäckat med spännande saker.
Ska imorgon träffa älsklingen på stan och han har anordnat en liten överraskning och jag har ingen aning om vad det är. På lördag får vi två vänner över, jag ska baka!!!
Sen på söndag har jag blivit bjuden på Tivoli i Köpenhamn, ska bli spännande och skoj att uppleva.

Idag är jag extra trött!! så jag ska lägga mig redan nu..
Fick precis reda på att en vän till mig voltat med cykeln och varit på akuten och fått sy, jag hoppas verkligen att hon mår bättre!!!

Godnatt!!

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0