~Oyasumi-nasai~

2010-08-13 @ 22:16:46
Jag är jättetrött just nu och ska gå och lägga mig.

När jag kom hem idag hade jag en kamp med ********** fruktflugor.
Jag hatar flugor, jag är inte rädd för dem, jag avskyr dem bara, de är endast ivägen!! speciellt i köket.
Samma sak igår och får ett hemskt dåligt humör som effekt.


Jobbet gick bra idag.
Jag åkte och tränade efter jobbet, det var riktigt härligt men tröttsamt. delvis varför jag är så himla trött, en annan anledning är att jag bara sov ca 3-4 timmar inatt.
Hoppas ni sov bättre.

Sen dess har jag bakat en massa, blåbärsmuffins, sockerkaka och kokoskakor jag ska doppa i choklad. Känner mig duktig, men jag är för trött för att göra disken, så jag har tänkt låta den stå över natten, det är inte vanligt av mig, men jag har snubblat i trappen 3 gånger av utmatthet. Jag behöver inte bli mer trött, jag kommer slockna direkt när jag lägger huvudet mot kudden.

Jag har lagt allt i vatten för att undvika flugorna igen. ååååh jag hatar dem.

Godnat ♥

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0