~Måndag~

2010-08-30 @ 18:07:50
Godeftermiddag ♥

Tung dag idag, kom hem från jobbet med en kollosal huvudvärk och efter lite mat känner jag mig piggare.
Känner mig väldigt trött i kroppen men behöver få väck högen på trädgården.
Så jag ska snart dra mig ut, men det kommer vara värt det!
För då när jag tittar ut i trädgården så kommer det inte vara en stor gräs-, löv-, grenhög mitt på gräsmattan!

Imorgon ska jag koncentrera mig på att fixa till inomhus, det enda jag kanske gör idag är skrivbordet som ser ut som ett bombnedslag.

när jag ser skrivbordet får jag upp en mening i huvudet "major slobberina" ett uttryck från en film jag älskar, Lost and Delirious. Då kallar sig en av tjejerna sig själv för det för hon är så slarvig. Major då som militärmajor. Tycker det uttrycket passar väldigt bra in på mig tyvärr. Men jag försöker bättra mig. ♥

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0