~Karate kid~

2010-08-27 @ 20:40:19
Igår så tyvärr missade jag att blogga, jag jobbade från 08.00 till 16.00 sedan träffade jag älsklingen på stationen i Lund, vi köpte varsin subway och satte oss i en park i solen och åt.
sen gick jag till bion och tog ut biljetterna och älsklingen diskuterade projektorer med The Rock!

Jag överraskade älsklingen genom att köpa en vacker röd ros till honom ♥
sen köpte han popcorn och vi satte oss framför bioduken.

sen skyndade vi oss till tåget som gick 20.42, men missade den med bara meter/sekunder eller något sådant, när vi kommit upp på perrongen så åkte den.

vi satte oss och fikade på espresso house, sen åkte vi hem med tåget som gick 21.02, vi gick hemåt så fort jag klarade (hade klackar) och när vi väl var hemma så var klockan 21.50...så jag och älsklingen satt inte vid datorn, vi satte oss och tittade på en dokumentär och sen somnade jag.

Har ni sett båda karate kid filmerna?
det som är synd är att de kallar filmerna för karate kid men dem tränar kung fu.
Jag tror att om man gick till kina och sa "ah du tränar karate" så skulle de nog ta illa vid sig om det var kung fu de tränade, det är hemskt olikt (enligt mig) jag har själv tränat kung fu och det är mer som de säger självförsvar, som en dans och vacker. inte till för att skada.

Jag gillade den nya, men jag föredrar orginalet.

Orginalet

2010


♥Lämna åsikt♥
Postat av: Anna

Tack snälla du :) vad ville du ha tips om? vilken kamera du ska köpa? kram!

2010-08-27 @ 21:25:05
URL: http://madeinjapan.nu

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0