~Hoho lot to do~

2010-08-20 @ 17:29:32
Jag har massor att göra idag, så för att inte tappa mitt fokus så fokuserar jag på en sak i taget.
så det som är mest viktigt kommer först, när jag är klar med det så tar jag nästa.

ex.
* Bröllopet - presenterna, stryka kläder och lägg fram
* Städa hemmet - Plocka, diska, dammsuga
* Trädgården

Mest viktigt är att allt är på plats inför imorgon.
Skönt att ha lite städat hemma
Och trädgården är endast om jag hinner. mitt i allt så ska jag iväg och träna på gymmet. Så vi får se hur det går. jag tänker inte stressa, har haft ont i magen hela dagen så jag vägrar stressa upp den i onödan..
Tittar på ANTM cycle 14 och fixar med bröllopspresenten, har precis ätit.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0