~Grillkväll med paranteser~

2010-08-22 @ 22:30:11

Ikväll har vi grillat med mamma och pappa ♥

Det har varit jättetrevligt och vi avslutade med att spela kort

Jag har tyvärr inte så mycket jag kan berätta om hur kvällen har varit då jag har varit klistrad framför photoshop.

har försökt göra upp en bild på vårt vardagsrum hur vi har tänkt möblera det.


♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

aaaah...



så ni ska inte ha mer möbler än tv och högtalare i vardagsrummetXD Jag tycker ni ska hitta en liten soffa åtminstone så vi kan sitta ner någnstans när vi kommer i höst/vinter och hälsar på! Blir aningen kallt på golvetXD

2010-08-23 @ 09:42:36
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0