~Dåligt med bloggande~

2010-08-29 @ 20:02:08
Jag och älsklingen har haft bekymmer med internet den senaste tiden och under hela dagar har vi inte kunnat ta oss in till internet.
Därför jag inte bloggade igår.

Igår så sjöng jag på ett bröllop tillsammans med min kusin, vi sjöng stämmor på ena låten och han kompade mig på låt nr 2!! det gick jättebra och kantorn ville ha mitt nummer så jag kanske kommer sjunga mer i framtiden?! *Hoppas*

Jag var jättetrött väl hemma. vet inte varför men just nu känner jag mig helt utmattad, känns som om jag skulle vilja ta en heldag och bara koppla av. Men tyvärr så hjälper sällan slappdagar, man blir mer trött.. men... jag tror ändå att en dag utan städning, trädgårdsarbete, tvätt eller så.. men det är svårt att hitta en dag där man kan ta det lugnt en heldag.

Idag har älsklingen och jag kämpat i trädgården. Fixat massor och jag fick en glad överraskning av mina föräldrar, på Onsdag så kommer min syster och hennes flickvän till oss. De ska förmodligen sova hos mina föräldrar men vi ska grilla när de kommer.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: MADDES

Nu har jag äntligen fått upp en ny design på bloggen. Vad tycker du om den nya designen? Bättre eller sämre än den gamla?

2010-08-30 @ 14:54:39
URL: http://maddisenj.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0