~Blixt och dunder~

2010-08-12 @ 23:43:24
Det blixtrar som sjutton här i Skåne, de fyller hela himlen med ljus.
Lite obehagligt om jag får lov att vara lite småfånig.

Men blixtrar är vackra, men när det kommer så många blir det obehagligt.
Jag hade en väldigt stressig dag idag men var lugn när jag väl kom hem.

Fick fixat en del i köket och dödat en gigantisk (inte som i löddeköpinge som är närmare fågelspindlar än kärrspindlar) som hängde ovanför papperskorgen under diskbänken.
Jag lagade supergod mat till mig och mamma, biffar, sallad och potatisklyftor som var i ugnen. det var jättegott!! jag och mamma satt och pratade länge.
Jag har förberett bröd till imorgon ♥ och förberett kaffe till älsklingen så det bara är att sätta igång imorgon, jag har förberett torkskåpet så att den värmer en morgonrock och tofflor till honom så han slipper frysa, han nämligen måste gå hem i det hemska vädret *stackarn*

Så hoppas han uppskattar varm morgonrock och varma tofflor ♥
Nu ska jag gå och lägga mig, alldeles för sent egentligen.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0