~3½ timmas träning - wtf?!~

2010-08-07 @ 22:57:10
Jag gick hemifrån med voffsingen vid 18.00, gick och lämnade honom hos min mamma, gick vidare bort till gymmet. Tränade i lite mer än 30 minuter, sen gick jag tillbaka till mamma och pappa och fick lite lätt mat hos dem, det var sallad, ½ kokt ägg och en korv, sedan gick jag hem med Kaworu, sammanlagt var jag borta och tränade och promenerade i 3 ½ timma, helt sinnessjukt.

Har sammanlagt gått 8300 steg bara för att komma till och från träningen O.o
Lite jobbigt det tog sådan tid att komma till och från träningen, jag missade sista bussen hem så jag var tvungen att gå, kunde inte spara någon tid på det sättet tyvärr.

Så det blir att bita i det sura äpplet, När jag kom hem gjorde jag lite av disken för att hjälpa älsklingen, annars blir det ju lite jobbigt, han skulle diskat före jobbet men hann tyvärr inte, så han blir säkert glad jag hjälpte till lite.
Jag har förberett bröd också så vi får färskt bröd imorgon på morgonen.
Har spelat klart Super Mario Galaxy, testar super mario galaxy 2 för att se vad det är men tänker inte spela länge. tänker lägga mig för att sova strax.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0