~Tisdag~

2010-04-06 @ 11:04:03
Isch vad uppdateringen blev dålig igår men älsklingen satt mest vid datorn på förmiddagen och sen kom två vänner på besök. Jag gjorde hastigt snabbhavrekakor som tog en kvart att göra och sen fikade vi till att spela Super Mario Power Tennis och Super Mario Bro's till Wii.

Vi hade väldigt trevligt och sen städade vi lite hemma, jag gick omkring och sjöng tills halsen inte orkade längre. Har nämligen en jobbig hosta som tar stryk på halsen och ju mer jag pratar/sjunger desto jobbigare blir hostan. Det hjälper inte hur mycket jag sjunger med halsen så länge jag hostar så går det ej. Men kunde ju inte låta bli *fniss* så jag kraxade på med hörlurar i öronen så det var bara älsklingen som plågades. Dock påstod han att det lät bra, ska jag tro på honom?!

Dock hade vi händerna fulla igår med älsklingens lillasyster Lovis, hon kom hit med lite sår som liknade finnar, men hon är bara tio så det är ju då inte finnar men det bara blev fler och fler och igår morse så kliade det massor och hon hade hela ryggen, magen och ansiktet fylld med prickar och hon berättade senare att det var massor på benen också. Hon hade fått vattenkoppor. Som tur är har både jag och älsklingen haft vattenkoppor men vi fick omsorgsfullt täcka alla märken med kylbalsam för det kliade så dant. hon upptäckte väldigt tidigt att hon hatar vattenkoppor.

Har ni haft vattenkoppor?

Jag och älsklingen har suttit och dränkt oss över Tokyo, Full metal alchemist, Naruto och Top Gear nu på morgonen, det har varit mysigt. Kommer lägga upp lite ordentlig uppdatering med tips vad man kan gå på och hur man kommer dit och eventuellt om jag hittar priser. Dock vet jag jag la upp lite tips i tidigare inlägg men detta kommer vara ordentligt uppskrivet så det är lättare att se.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: ampelos

=)

2010-04-06 @ 11:19:18
URL: http://ampelos.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0