~Tips för hälsans skull~

2010-04-22 @ 07:55:24
Igår på kören blev jag jättesjuk, min mage svällde upp i graviditetstorlek, var spänd och gjorde så ont att jag var nära att brista i tårar och svimma.
Mamma hjälpte mig komma hem och jag grät av smärta tills jag somnade av utmattning, Jag låg med en värmedyna över magen under hela kvällen, jag har fortfarande ont, den var inte så uppsvullen under morgonen men nu växer den och gör mer ont hela tiden. Men har värmekudden på nu igen.

Jag har en oerhört känslig mage och jag är nästan säker på att min mage har blivit så här illa för jag åt en bearnaisås som legat framme för länge, den såg inte helt fräsch ut men jag är ganska löjlig med sånt där så brukar undvika det då, men då skulle det förmodligen bli slängt så jag tänkte det var lika bra jag åt upp den eftersom det passade till min mat.

Mitt tips: Låt aldrig mat stå framme, om den har av misstag varit framme för länge så är mitt råd att slänga det istället för att äta.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Anonym

*kramar om

2010-04-22 @ 11:08:26
URL: http://chayachan.blogg.se/
Postat av: Huga!

Usch vad tråkigt :( Hoppas verkligen att det går över fort vännen <3 Tänker på dig

2010-04-22 @ 21:47:32

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0