~Tillbaka hemma efter intervju och snöfall~

2010-04-20 @ 20:40:30
Jag kom hem vid 1-tiden från intervjun. Intervjun gick jättebra. De sa de skulle rekommendera mig vidare, detta var Manpower så det blir uthyrning, men det är jobb och pengar, man kan ju söka andra jobb under tiden ju.

Jag blev lite överraskad när jag var där, skulle göra ett prov i engelska. Det provet anpassar sig till ens nivå under tiden och det blev bara svårare och svårare men resultatet gav 4. Advanced, det gjorde mig jätteglad. 5 är högsta nivån så näst högst på ett överraskningsprov, jag var chockad men glad, kunde bättre engelska än vad jag trodde.

Jag stannade till hos mamma och pappa, pappa var iväg till kontoret men mamma hade lagat köttfärsgryta och jag var hungrig så jag fick lite mat ♥

Väl hemma så blev jag attackerad av en matte-sjuk liten vovve, han nockade mig i hakan så min ena tand slog hål i läppen och vips så blödde jag och har en liten fläskläpp T_T
Gosade med älsklingen lite och sen gick jag upp och sov i 1½ timma, var helt slut i huvudet, hade en hemsk huvudvärk så kände jag verkligen behövde vila upp mig.
Sen har vi städat en del hemma, älsklingen var jättesnäll och gjorde lite av det jag skulle göra för jag sov.

Sen när jag stod och diskade så började det snöa, det var snö blandat med aska och regn, lite obehagligt. samtidigt surrealistiskt för den delen.

Jag och älsklingen gjorde sedan Norimaki, har tagit lite bilder idag men som vanligt hittar jag inte sladden att föra över från mobilen, mamma har tagit hem kameran som jag lånade, lånade den för jag skulle till danmark.

Det var oavsett jättegott och nu har jag ett berg med ny disk att ta hand om. Det är bara att hugga i.

Ha en fortsatt trevlig dag ♥

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0