~Thursday's busy~

2010-04-08 @ 09:43:55
Vi hade båda lite svårt att gå upp nu på morgonen. Johan la sig igen efter han gått upp ♥
Läste om att Foki missat flyget, stackar'n. Älsklingen och jag var nära missa flyget när vi skulle åka hem men det var lite på grund av att jag hade glömt var jag la mina biljetter i väskan och fick panik. En jättesnäll polisman hjälpte mig att leta och när vi hittade dem var det verkligen dags att springa.
Bokstavligt talat, jag sprang med en axelremsväska, den axelremsväskan drog upp min kjol under tiden som jag sprang och jag hade stringtrosor på mig.
Det var något fruktansvärt pinsamt.
Men det var verkligen mycket som hände, men vi hann med flyget ändå ♥

Idag har jag ett möte klockan 12 och jag har tänkt att använda dagen till att överraska älsklingen och storstäda i köket ^.^

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0