~The lost pictures~

2010-04-11 @ 22:20:14
Här kommer några bilder jag skulle verkligen ha lagt upp för länge sen.
Ber verkligen om ursäkt för att jag haft så dålig uppdatering, skall verkligen bättra mig. Jag lovar ♥

Älsklingens systers kissemiss, Kalle-Tiger.. a.k.a Hobbe

Jag, Lovis och Kaworu (Kaworu ligger vid min rygg) spelar traditionellt NES 8Bit

Det jag fixade upp i köket, det är diskställ, köksrullehållare, grytlapp och tesil.

Jag spenderade nästan en hel dag till att städa vårt kök.

Då renstäda, inuti skåpen, utanpå skåpen och sätta upp det som är i bilden ovanför.

Bild nr 2

Ja jag vet jag har disk framme. bilden kunde vara snyggare, men hellre nydiskad disk framme än smutstig.

 


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0