~Success~

2010-04-28 @ 23:18:48
Jag har varit på kören. hade med mig tigerkakan jag bakade.
Den var extremt omtyckt ♥ För mig känns kören som en annan familj av något slag, trivs så himla bra med alla som är där, de är härligt gäng att sjunga med och ville dela med mig av min glädje att jag fått jobb.
Lyckades skära upp kakan i 27 bitar, någon var mindre än en annan, men det tänkte jag gör inte så mycket för många kvinnor vill gärna ha lite mindre bitar om de tillfälligt tänker på vikten.

Jag var lite stolt då chokladdelen inuti var riktigt snygg, den var i en väldigt fin båge, som ett omvänt c eller F-klav i musikens värld. Jag var jätteglad för ofta kan det ju se lite skumt ut, men denna såg ut som om jag hade lindat in den i den men det hade jag inte gjort.

Jag har saknat älsklingen jättemycket idag. Han jobbar sent ikväll, jag har tänkt gå upp vid 7 imorgon på morgonen och gå ut och jogga med Kaworu vid sidan av mig.. hoppas det går bra och att vädret håller sig.
Dock denna gången tror jag det är lite svårt att prata i telefon då mina vänner sover eller är upptagna vid den tiden.

Dock stör jag mig på att inlägget med outfiten inte är hela.. det gillar jag inte.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Jag har massa att göra imorgon och lite sällskap skadar aldrig^^



Så.. ca kvart, 20 över 7 så får du jättegärna ringa! så ser du till att jag kommer upp med! ska inte med patrik då, utan vara hemma och ordna en massa saker innan min träning!

2010-04-28 @ 23:25:36
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0