~Som ett förflutet flyt~

2010-04-08 @ 14:19:56
Jag ringde idag till A-kassan och självklart behövde jag komplettera. Så himla typiskt. Men lite tur fick jag. De har upptäckt jag har gått i studier. Vilket jag trodde var oviktigt. På grund av detta så kan jag lägga till 4 månaders arbete som skett under och före studierna. Dock har jag tyvärr bara haft ett sommarjobb 2008. Men att lägga till en månad mer i arbete gör att jag får lite bättre a-kassa i alla fall.

Jag ringde smurfit Kappa, där jag sommarjobbade, och bad om arbetsgivarintyg och hon berättade att de eventuellt behöver en ekonom i sommar och bad mig skicka in min CV och Meritförteckning.

Jag hade flyt sist jag sökte sommarjobb hos dem. skickade ett mail och undrade om de behövde sommararbetare. Hon meddelade då jag skulle höra av mig genom brev. Jag hade inget frimärke så jag kom aldrig till skott att ansöka men fick ett mail senare om att jag var välkommen på introduktionsmötet för de som skulle sommarjobba och arbetade i 4 veckor om jag minns rätt.
Hoppas jag har samma flyt nu ♥

♥Lämna åsikt♥
Postat av: simone

håller tummarna för dig :D

2010-04-08 @ 16:38:04
URL: http://fattybom.se

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0