~Shopping och manikyr~

2010-04-20 @ 20:51:12
Jag glömde berätta jag var inne snabbt på H&M och köpte franskt manikyr set och en cupcake läppbalsam, har tagit fotografier men kan inte lägga upp det på grund av att jag inte hittat sladden ännu.

Men efter jag diskat och gjort kaffe till älsklingen så har jag tänkt fixa iordning sängen och lägga mig och göra lite manikyr på mina naglar som är så trasiga så..
Vet inte vad det är, de bara flisar sönder. Tycker inte jag äter fel, men har tänkt äta mer frukt i alla fall och se om det hjälper, men om man skall tro personalen på nagelsalongen i malmö så kan det bero på humöret, men "lagning" hos dem kostade bara 60 kr. kanske skulle satsa på någon behandling för mina små fingertoppar?

Vad tycker ni?

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0