~Segis~

2010-04-03 @ 15:38:10
Jag är extremt seg idag. trots det har jag faktiskt (tack vare Ninis) tagit mig ut på en lång promenad idag. Gick i ca 30 minuter till mina föräldrars lägenhet och vattnade blommor, sen åkte jag cykel till älsklingens mamma och gav mat och vatten till Johans systers katt som de har hand om, ger honom vatten och mat under tiden som de är i sommarstugan. Sen åkte jag hem igen till mamma och pappas lägenhet och hämtade upp Kaworu och lämnade cykeln. Sen gick vi hem och det tog ca 20-25 minuter.

Nu är jag äntligen hemma och ska laga lite nyttig mat. tänkte göra sallad med potatis, tonfisk och sallad och svamp... fast jag vet inte om jag orkar. får se vad jag gör. men ska försöka göra nyttig mat oavsett.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: djustd

Glad påsk på dig! =)

2010-04-03 @ 19:15:07
URL: http://djustd.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0