~Produktiv morgon~

2010-04-02 @ 11:27:12
Idag på morgonen innan frukost plockade jag och städade utomhus och lite inomhus. Fixade iordning mer på uteplatsen så det blir fint ^.^ Möblerade om lite typ. Kaworu sprang runt som en hoppetoss ute i trädgården, tog en evighet att få in honom, han gillar inte att komma. Och när man försöker ta in honom, oavsett hur mycket man säger nej, sitt, plats och ryter på honom så tror han att man leker med honom *suck*

Efter frukosten har vi storborstat Kaworu och använt en ny kam jag fick av mamma och pappa i present som skall ta bort tovor i pälsen ända in till huden. Det fungerade jättebra men självklart så rörde han sig som sjutton och skrek som om vi plågade honom XD

Nu ska vi snart duscha och byta till lite finare kläder ♥

♥Lämna åsikt♥
Postat av: maja

Hejsan! Det är såhär att jag blev utvald i en bloggtävling igår & behöver så många röster som möjligt! Så jag undrar om du skulle kunna rösta på mig? :)



Som tack får du en länkning i min blogg & på så sätt får du fler besökare!



Det står hur du ska göra i min blogg! Tack!

2010-04-02 @ 13:55:02
URL: http://mayha.blogg.se/
Postat av: moaa

Det är 10 dagar kvar att försöka vinna bloggtävlingen du är med i!



Samla på dig röster & lycka till! :)

2010-04-02 @ 19:30:06
URL: http://moathemoses.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0