~Orolig natt~

2010-04-12 @ 08:22:15
Isch, jag sov som en stock största delen men fy vad dåligt jag sov. Drömde massvis med otäckt...
Glad jag är vaken så jag slipper vara med om det ♥

Har försökt sprida ut mina vingar lite och skickade en intresseanmälan till några konditorier. Får se hur det blir.

Nu ska jag sätta mig ner och äta frukost och skriva rent det jag skrivit om min berättelse.
Klockan 10 skall jag och älsklingen till ett möte. Lite nervöst men vi får se hur det blir.

Solen lyser fantastiskt idag.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Det kommer gå bra! och jag tror alla som tackar nej till dina intresseanmälningar verkligen går miste om något!

2010-04-12 @ 08:45:36

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0