~Mysig lördagskväll~

2010-04-11 @ 00:05:13
Vi har nu städat upp och diskat och tagit sista rundan med Kaworu nu när lördagen nått sin ända.
Vi har haft väldigt trevligt, grillat tillsammans med älsklingens syster och hennes fästman. Vi umgås väldigt sällan så det var trevligt. Jag och älsklingen åt kotletter, färska champinjoner och hemgjorda potatisklyftor med amerikansk (stark) god krydda.
Jag märkte jag var usel på att få igång elden men Lars (älsklingens systers fästman) han var en riktig hejare och jag började förstå varför man lämnar grillningen till männen.

Vi hade väldigt trevligt. Efter maten såg vi Valkyrie, en ganska bra film, det är riktigt bra insatser i filmen. Dock märker man ju ett litet mönster hur man portretrerar Adolf Hitler. samma mönster i några andra filmer också.
Vi har haft en trevlig kväll och nu ska jag snart gå till sängs.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0