~Mozilla firefox användare, svara på detta tack~

2010-04-23 @ 17:44:56
Jag är nyfiken på om de som har mozilla firefox ser den nya designen.
Det är tänkt det skall se ut så här:

 

Detta ser jag när jag förhandsgranskar min stilmall, men när jag tittar i mozilla firefox så ser det dessvärre ut så här:

Vilket är helt fel. Det som gör att man kanske tror det är rätt är för att lite saker som tillhör den nya designen är där, som ex. en klocka och en ny signatur... Jag hoppas verkligen att det bara är min dator som buggar sig.. Men man vet ju aldrig.

Så ni som använder Mozilla firefox, ser ni den nya designen eller den gamla med nya förändringar??

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Huga!

Jag ser tyvärr den gamla med lite förändringar (i firefox)

2010-04-23 @ 18:32:50
Postat av: Max

I Crome syns den exakt som du vill att den ska se ut.

2010-04-23 @ 21:14:46
Postat av: Nina

Jag ser den gamla med lite förändringar. I firefox då.



Kram!

2010-04-24 @ 01:12:54
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0