~Lurar ni födelsedagsbarn?~

2010-04-01 @ 15:25:56
Som jag nämnt på bloggen tidigare idag så fyller jag år idag. Jag har aldrig blivit lurad 1:a april eftersom det är min födelsedag, det är ju inte helt "schysst" om ni förstår vad jag menar.

Jag har ju hört miljontals gånger då folk hör min födelsedag och säger "Ah, vilket skämt" och skrattar gott åt deras fyndighet..... >.> Inte helt fyndigt XD

Skulle ni lura de som fyller år idag eller skulle ni låta bli? Det är ju faktiskt inte elakt att skämta med en. Dock kan jag ju säga att jag tycker själv det är skönt att slippa bli lurad XD










Men det kan bero på att jag är så himla lättlurad.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Nej, man får inte luras på födelsedagar... Man kan luras dagen innan^^ och få reda på det på födelsedagen och skratta! Men inte annars!

2010-04-01 @ 17:12:21

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0